Apie rūšiavimą
ATEITIES PAKUOTĖS KLUBAS
„Ateities pakuotės“ klubas – iniciatyva, sukurta atsakingam ir tvariam verslui
„Gamtos ateitis“ 2021 m. sukūrė iniciatyvą „Ateities pakuotės“ klubas, kuri skatina Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti ekologiškesnes pakuotes, dalytis gerosiomis praktikomis šioje srityje ir stiprinti ekologinių iniciatyvų sklaidą Lietuvos versle ir visuomenėje.
Prie „Ateities pakuotės“ klubo prisijungė / gali prisijungti Lietuvos įmonės, kurios savo veikloje jau naudoja arba planuoja naudoti perdirbamas pakuotes ar turi kitų ekologinių iniciatyvų ir kurių pakuočių tvarkymą organizuoja Gamintojų ir importuotojų asociacija „Gamtos ateitis“.
Klubo veikla apima narių ekologinių iniciatyvų viešinimą, dalijimąsi ekspertinėmis žiniomis apie tvaresnes pakuotes, taip pat – renginių, susitikimų organizavimą, kuriuose galima pasisemti žinių tiek iš skirtingų verslų atstovų, tiek iš tvarumo srityje konsultuojančių ekspertų .
„Ateities pakuotės“ klubas turi vizualinį identitetą – du logotipus. Vienas jų žymi, kad Jūsų naudojamos pakuotės yra tvarios, o kitas yra bendro pobūdžio klubo logotipas, kurį galima naudoti savo komunikacijos kanaluose, pavyzdžiui, interneto svetainėje. Naudodami šį ženklinimą savo komunikacijoje ir ant pakuočių, informuojate, kad dalyvaujate ekologinėje iniciatyvoje.
Ateities verslas – tai tvarus verslas, atsakingas visuomenei ir aplinkai, aktyviai prisidedantis prie planetos iššūkių sprendimo.
Aukštos kokybės gaminiams – kokybiškos ir pakuotės
Naujame Švarūs miestai reportaže – dar vieni VšĮ „Gamtos ateitis“ klientai – gurmaniškų padažų gamintojai –
Jau įgyvendintos ir toliau tobulinamos priemonės pakuočių ekologiškumo link pasiteisina
Ne tik kalbėti, bet ir imtis realių sprendimų veiklos tvarumui padidinti šiandien pasiryžta vis daugiau Lietuvos
Ar tvarūs gaminiai gali būti estetiški?
„Tikrai taip“ – tvirtina Betono mozaika vadovas – Romas Venckus. Grindinio sprendimų ir aplinkotvarkos gaminių įmonė
Tvarumo gairės turi atliepti tvarų pokyti
„Tvarumas verslo strategijoje šiandien – neišvengiama, bet tai neturi būti tik deklaruojama madinga sąvoka. Standartinės tvarumo
„Auga group“. Bendrovės misija – tiekti maisto produktus vartotojams be žalos gamtai
Daugiau negu 70 proc. Lietuvos gyventojų sako, jog būtų linkę keisti savo vartojimo įpročius, jeigu žinotų,
Tvarumas gaiviųjų gėrimų gamintojų – Nartida ir Ko – veikloje
Šįkart „Švarių miestų“ laidoje savo tvarią veiklą pristato VšĮ „Gamtos ateities“ klientė ir įsteigto „Ateities pakuotės
Trečiasis „Švarūs miestai – švari Lietuva“ sezonas prasidėjo.
Dar didesnis dėmesys tvarumui, žiedinei ekonomikai, tvarioms maisto grandinėms ir, žinoma, tvarioms pakuotėms. Šįkart reportaže –
5 pagrindinės tvarių pakuočių tendencijos
Mūsų įkurtas „Ateities pakuotės“ klubas išskiria 5 pagrindines tvarių #pakuočių tendencijas: 1) vienalytis plastikas; 2) geriau
Specialistai ragina žiūrėti, ką perkate
Vartotojams šiandien vis labiau rūpi tvarumas, todėl daugelis verslų nepraleidžia progos kalbėti apie pasiekimus šioje srityje.
Prieš patekdamos į rinką, „DS Smith“ pakuotės pereina žiedinio dizaino vertinimo barjerą
Anot tvarių pakuotės sprendimų tiekimo lyderės Baltijos šalyse „DS Smith Packaging Lithuania“, pereinant prie žiedinės ekonomikos,
Tvariam pokyčiui šiandien kelią kerta ne plastikas, bet sąmoningo vartojimo stoka
Anot daugiau nei 26 metus veikiančios bendrovės UAB „Manjana“, tvariam pokyčiui šiandien trukdo ne plastikas, bet
Ekspertė apie tvarių pakuočių iššūkius Lietuvoje ir ES: kas trukdo skleistis žiedinei ekonomikai?
Kaip galime didinti atliekų perdirbimo galimybes bei sparčiau judėti žiedinės ekonomikos link? Įžvalgomis dalinasi žiedinės ekonomikos