Daugiau negu 70 proc. Lietuvos gyventojų sako, jog būtų linkę keisti savo vartojimo įpročius, jeigu žinotų, kad produktas atitinka tvarumo kriterijus. Apie tvarumo iniciatyvas įmonėje „Auga group“ – žiūrėkite reportaže.

„Auga group“ Rinkodaros ir tvarumo vadovas Gediminas Judzentas sako, kad bendrovės misija – tiekti maisto produktus vartotojams be žalos gamtai. Dėl to jie iš įprastinės žemdirbystės į ekologišką žemdirbystę perėjo dar 2015 m.

Iš savo pagamintų ekologiškų žaliavų gaminamas labai platus asortimentas galutinių produktų vartotojui – pieno produktai, grūdiniai produktai, ir galutiniam vartojimui paruoštų ilgo galiojimo produktų linija, t.y. sriubos. Įmonės strategija – pateikti vartotojui tvariai užaugintus tvarius produktus.

„Švarūs miestai – švari Lietuva“ – kiekvieną savaitę, šeštadieniais, 11 valandą per Lrytas.tv.

Kviečiame žiūrėti!