Naujienos
„Dadu“ tvarumo patirtis: per metus – 15 tonų mažiau plastiko
Maisto produkto kokybė + transportavimo saugumas + vartotojams prieinama kaina = pagrindiniai tvarumo tikslai maisto pramonei.
Rūšiavimas ofise: 4 principai, kurie organizacijai padės laikytis tvarumo
Jei namuose rūšiuojantys atliekas teigia 9 iš 10 gyventojų, atliekų rūšiavimas darbo aplinkoje tebekelia iššūkių. Dalyje
Atnaujintas telefonas – tos pačios funkcijos. Tik pigiau.
Ar žinojote, kad šiandien Lietuvoje galima įsigyti atnaujintų panaudotų mobiliųjų išmaniųjų telefonų? Vietoj to, kad tokie
Ekologiški sprendimai – kiekvienai dienai
Naujame Švarūs miestai reportaže – VšĮ Gamtos ateitis klientai – bendrovė Dextera – viena seniausių roletų
Aukštos kokybės gaminiams – kokybiškos ir pakuotės
Naujame Švarūs miestai reportaže – dar vieni VšĮ „Gamtos ateitis“ klientai – gurmaniškų padažų gamintojai –
Jau įgyvendintos ir toliau tobulinamos priemonės pakuočių ekologiškumo link pasiteisina
Ne tik kalbėti, bet ir imtis realių sprendimų veiklos tvarumui padidinti šiandien pasiryžta vis daugiau Lietuvos
Jauki Velykų švenčių aplinka – su tvariomis tradicijomis ir be vienkartinio plastiko
Prekybos centrų lentynose gausu spalvingų Velykų dekoracijų. Skubėdami, galime greitai susižavėti plastiko pintinėlėmis ir dekorui skirtais
Ar tvarūs gaminiai gali būti estetiški?
„Tikrai taip“ – tvirtina Betono mozaika vadovas – Romas Venckus. Grindinio sprendimų ir aplinkotvarkos gaminių įmonė
Tvarumo gairės turi atliepti tvarų pokyti
„Tvarumas verslo strategijoje šiandien – neišvengiama, bet tai neturi būti tik deklaruojama madinga sąvoka. Standartinės tvarumo
Pakuočių atliekų sutvarkymo paslaugos pirkimo konkursas 2022 m.
VšĮ „Gamtos ateitis“ (toliau – Organizacija) – licencijuota pakuočių atliekų tvarkymo organizacija, skelbia konkursą nekomunalinių atliekų
Nematoma karo žaizda: Ukrainoje formuojasi ekologinės krizės židiniai
Kokį poveikį karas padarys klimato kaitai, pasakyti dar sunku, bet vandens ir dirvožemio užterštumas, kuris dalyje
„Auga group“. Bendrovės misija – tiekti maisto produktus vartotojams be žalos gamtai
Daugiau negu 70 proc. Lietuvos gyventojų sako, jog būtų linkę keisti savo vartojimo įpročius, jeigu žinotų,