Apie rūšiavimą
ATEITIES PAKUOTĖS KLUBAS
„Ateities pakuotės“ klubas – iniciatyva, sukurta atsakingam ir tvariam verslui
„Gamtos ateitis“ 2021 m. sukūrė iniciatyvą „Ateities pakuotės“ klubas, kuri skatina Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti ekologiškesnes pakuotes, dalytis gerosiomis praktikomis šioje srityje ir stiprinti ekologinių iniciatyvų sklaidą Lietuvos versle ir visuomenėje.
Prie „Ateities pakuotės“ klubo prisijungė / gali prisijungti Lietuvos įmonės, kurios savo veikloje jau naudoja arba planuoja naudoti perdirbamas pakuotes ar turi kitų ekologinių iniciatyvų ir kurių pakuočių tvarkymą organizuoja Gamintojų ir importuotojų asociacija „Gamtos ateitis“.
Klubo veikla apima narių ekologinių iniciatyvų viešinimą, dalijimąsi ekspertinėmis žiniomis apie tvaresnes pakuotes, taip pat – renginių, susitikimų organizavimą, kuriuose galima pasisemti žinių tiek iš skirtingų verslų atstovų, tiek iš tvarumo srityje konsultuojančių ekspertų .
„Ateities pakuotės“ klubas turi vizualinį identitetą – du logotipus. Vienas jų žymi, kad Jūsų naudojamos pakuotės yra tvarios, o kitas yra bendro pobūdžio klubo logotipas, kurį galima naudoti savo komunikacijos kanaluose, pavyzdžiui, interneto svetainėje. Naudodami šį ženklinimą savo komunikacijoje ir ant pakuočių, informuojate, kad dalyvaujate ekologinėje iniciatyvoje.
Ateities verslas – tai tvarus verslas, atsakingas visuomenei ir aplinkai, aktyviai prisidedantis prie planetos iššūkių sprendimo.
Ekspertė apie tvarių pakuočių iššūkius Lietuvoje ir ES: kas trukdo skleistis žiedinei ekonomikai?
Kaip galime didinti atliekų perdirbimo galimybes bei sparčiau judėti žiedinės ekonomikos link? Įžvalgomis dalinasi žiedinės ekonomikos
Tvarūs pokyčiai pakavimo sprendimų segmente – ranka pasiekiami
Pakavimo medžiagų sektoriuje veikiančios UAB „SOMI“ tvarumo ir pakavimo produktų plėtros vadovas Povilas Vaišnoras sako, kad
„Mantingos“ tvarumo gairėse – be tvarios pakuotės, ir maisto švaistymo problemos sprendimas
„Tvarumas nebėra pasirinkimas, tai – būtinybė“. UAB „Mantinga“ generalinis direktorius Mantas Agentas. UAB „Mantinga“ siekis –
Tvarių pakuočių tendencijos: kodėl plastikas nebūtinai blogiau, o madingi sprendimai ne visuomet geriausi?
Į šiuos klausimus atsako nepriklausomas pakuočių vystymo konsultantas Juozas Baranauskas ir pakuotės dizaino agentūros étiquette partneris
Konditerijos ir kepyklų žaliavų tiekėjai turi ambicingų tikslų: su tvaresnėmis pakuotėmis – į švaresnį rytojų
Tvarumas šiandien tampa viena verslo sėkmės sąlygų, o atsakomybė gamtai ir visuomenei – vienu svarbiausių daugelio įmonių
Grindinio sprendimų įmonė: tvarumas prasideda nuo perteklinių dalykų atsisakymo
Kiekvienas, net ir mažiausias žingsnis siekiant tvarumo, yra svarbus – tuo įsitikinęs statybų sektoriuje veikiančios bendrovės
Tvarių pakuočių vystymo ekspertas apie naujo požiūrio poreikį
Tvariomis savo produkcijos pakuotėmis rūpinasi daugybė įmonių. Vienos jau ne pirmus metus ieško aplinkai draugiškų sprendimų,
Tvarumo kryptimi: kaip poveikį aplinkai mažina „Lidl“?
56 mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą Lietuvoje valdančios bendrovės Lidl Lietuva planuose – iki 2025-ųjų visų savo
Plastiko atliekų problemos sprendimas – prikelti jas naujam gyvenimui: virsta net namais ir elektromobiliais
Kodėl ne kiekvienas verslas pasiryžta perdirbti plastiką? Ar tvarios pakuotės padės spręsti plastiko atliekų problemą? Kauno
Tvaresnės pakuotės: kodėl popierius ne visada geriau už plastiką ir kas padeda sumažinti jo kiekį?
Ar tikrai popierius visada geriau už plastiką? „Ne“ – sako pakuočių gamintojos „AZ-Pack“ rinkodaros ir pardavimų
Racionalus plastiko panaudojimas – pirminė strategija, apribojant jo taršą
Chemijos pramonė ir tvarumas gali pasirodyti kaip visiškai nesuderinamos kryptys. Tačiau tik ne eksploatacinius skysčius transporto
8 iš 10 jaunų europiečių daugiau mokėtų už produktus tvariose pakuotėse: ką apie tai mano Lietuvos verslas?
83 proc. jaunosios kartos Europos ir Šiaurės bei Pietų Amerikų gyventojų yra linkę daugiau mokėti už