Apie rūšiavimą
ATEITIES PAKUOTĖS KLUBAS
„Ateities pakuotės“ klubas – iniciatyva, sukurta atsakingam ir tvariam verslui
„Gamtos ateitis“ 2021 m. sukūrė iniciatyvą „Ateities pakuotės“ klubas, kuri skatina Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti ekologiškesnes pakuotes, dalytis gerosiomis praktikomis šioje srityje ir stiprinti ekologinių iniciatyvų sklaidą Lietuvos versle ir visuomenėje.
Prie „Ateities pakuotės“ klubo prisijungė / gali prisijungti Lietuvos įmonės, kurios savo veikloje jau naudoja arba planuoja naudoti perdirbamas pakuotes ar turi kitų ekologinių iniciatyvų ir kurių pakuočių tvarkymą organizuoja Gamintojų ir importuotojų asociacija „Gamtos ateitis“.
Klubo veikla apima narių ekologinių iniciatyvų viešinimą, dalijimąsi ekspertinėmis žiniomis apie tvaresnes pakuotes, taip pat – renginių, susitikimų organizavimą, kuriuose galima pasisemti žinių tiek iš skirtingų verslų atstovų, tiek iš tvarumo srityje konsultuojančių ekspertų .
„Ateities pakuotės“ klubas turi vizualinį identitetą – du logotipus. Vienas jų žymi, kad Jūsų naudojamos pakuotės yra tvarios, o kitas yra bendro pobūdžio klubo logotipas, kurį galima naudoti savo komunikacijos kanaluose, pavyzdžiui, interneto svetainėje. Naudodami šį ženklinimą savo komunikacijoje ir ant pakuočių, informuojate, kad dalyvaujate ekologinėje iniciatyvoje.
Ateities verslas – tai tvarus verslas, atsakingas visuomenei ir aplinkai, aktyviai prisidedantis prie planetos iššūkių sprendimo.
Tvarios pakuotės ir žvilgsnis į ateitį: į žiedinės ekonomikos kūrimą svarbu įtraukti ir vaikus, ir verslą
#Tvarumas. Įtraukti ir sudominti visuomenę – viena iš svarbiausių šiandienos užduočių, nes be visų įsitraukimo reikšmingų
Didysis tikslas – ne vien tvarkyti atliekas, bet jų sukurti kaip įmanoma mažiau
„Didžiuliai pakuočių atliekų kiekiai ir taip pat didelis žaliavų ir energijos kiekis, kurio reikia toms pakuotėms
Tvarius verslus vienijantis „Ateities pakuotės klubas“ – geriausia metų komunikacijos iniciatyva
Praėjusiais metais įkurtas „Ateities pakuotės klubas“ buvo įvertintas kaip geriausia metų korporatyvinės komunikacijos iniciatyva. „PR Impact
Dažniausiai daromos klaidos, kuriant tvarią pakuotę: naujos mados ir žaliasis smegenų plovimas
Tęsiame temą apie verslų dažniausiai daromas klaidos, kuriant tvarią pakuotę. Kokios tos naujos mados ir kaip
Dažniausiai daromos klaidos, kuriant tvarią pakuotę: koją kiša nepamatuoti sprendimai
Visuomenės dėmesys tvarumo temoms nuolat ir nuosekliai auga, o ir įstatymų leidėjai vis griežčiau rūpinasi ne
Nauji „Ateities pakuotės“ klubo nariai – UAB MTTC
Prie „Ateities pakuotės“ klubo prisijungė dar vieni nauji nariai – VšĮ „Gamtos ateitis“ klientai – UAB
Kai įmonės vizija – 100 proc. ekologiški produktai
Baigiamajame Švarūs miestai sezono reportaže – Zarasų rajone veikiantis tvariomis ir ekologiškomis vertybėmis grįstas verslas –
„Biržų duona“ – kai tvarumas tampa gyvenimo būdu
Naujame Švarūs miestai reportaže – duonos kelionė, duonkepystės tradicijos ir tvarumo iniciatyvos Biržuose su dar vienais
Bendrovės „LIDL Lietuva“ žingsniai jų verslo tvarumo kelionėje
Šįkart „Švarių miestų“ reportaže – dar vieni Ateities pakuotės klubo nariai – parduotuvių tinklą valdanti bendrovė
Teisingai rūšiuojant – perdirbama neribotą kiekį kartų
Ar žinojote, kad polistireninis putplastis – ta medžiaga, kurią dažniausiai gauname su įsigyjamais elektronikos gaminiais –
„Dadu“ tvarumo patirtis: per metus – 15 tonų mažiau plastiko
Maisto produkto kokybė + transportavimo saugumas + vartotojams prieinama kaina = pagrindiniai tvarumo tikslai maisto pramonei.
Atnaujintas telefonas – tos pačios funkcijos. Tik pigiau.
Ar žinojote, kad šiandien Lietuvoje galima įsigyti atnaujintų panaudotų mobiliųjų išmaniųjų telefonų? Vietoj to, kad tokie