Anot tvarių pakuotės sprendimų tiekimo lyderės Baltijos šalyse „DS Smith Packaging Lithuania“, pereinant prie žiedinės ekonomikos, ypatingai svarbus pakuočių perdirbimas, o šio proceso grandinėje privalo dalyvauti visi – nuo pakuočių gamintojų, prekių ženklų savininkų iki vartotojų.

Siekdama pokyčio tvarių pakuočių sektoriuje, šiemet bendrovė pristatė pakuotės žiedinio dizaino metriką – pažangią priemonę, leidžiančią įvertinti gaminamų pakuočių „žiediškumą“ ir taip paspartinti tvarius pokyčius rinkoje. Anot „DS Smith Packaging Lithuania“ vadovės Katarzyna Kala-Kowalska, metrika padeda iš karto įvertinti galimus pakuotės trūkumus dar jos kūrimo etape ir ieškoti alternatyvų. Taip maksimaliai sumažinamas atliekų kiekis ir tarša, užtikrinamas ilgesnis produktų ir medžiagų naudojimo laikas bei sumažėja sąnaudos.

Plačiau apie pažangią priemonę ir kitus bendrovės sprendimus, skatinančius tvaresnių pakuočių gamybą bei naudojimą, skaitykite „Verslo žinių“ straipsnyje