Jurgis Didžiulis – apie tai, kad pakuotė suteikia tik mažą dalį ir kelių minučių malonumo, įsigijus tam tikrą produktą – „kol išpakuoji tai, ką įsigijai“ – vėliau visa tai tampa tiesiog atliekomis. Kokių pokyčių reikia šioje srityje?

Gamtos Ateitis | Trumpalaikis malonumas

Naujų šmutkių išpakavimo malonumas tirpsta greitai, o pakuotės – ne.

Tas momentas, kai išpakuoji kokį nors naujai nusipirktą daiktą yra žiauriai geras. Juk gamintojai pardavinėja ne tik savo prekes, bet ir produkto patirtį. Milžiniškose organizacijose dirba atskiri departamentai, kurie suka galvas kaip supakuoti tas prekes taip, kad pirkėjui jos paliktų tą „super wow expierence“ Faina. Bet! Jeigu gamintojai pagalvotų ne tik apie kelių minučių vartotojo excitement’ą, bet ir ilgalaikį pakuotės poveikį, neabejoju, kad užsidėtų gerokai daugiau pliusų iš tokių pirkėjų kaip aš, kuriems tas rūšiavimas rūpi.
Daugiau informacijos: www.gamtosateitis.lt
Gamtos Ateitis – mūsų rankose! #gamtosateitis #rūšiavimas

Posted by Jurgis DID on 2020 m. liepos 24 d., penktadienis