Trečiąjį šių metų ketvirtį VšĮ „Gamtos ateitis“ tęsia socialinės lauko reklamos Lietuvoje kampaniją, siekdama atkreipti visuomenės dėmesį į aplinkosaugą, užterštumą, gamtos resursų tausojimą, perteklinio vartojimo keliamas problemas ir jų poveikį planetai bei visuomenės sveikatai.

„Jeigu gamtos resursai yra riboti, tai atliekos, deja, bet neišsenka. Jeigu jų nesutvarkome rūšiuodami ir nukreipdami tolimesniam gyvenimui perdirbant, jeigu jos sukurtos taip, kad savaime nesuirtų greitai ir neužteršiant gamtos, jos lieka nykti dešimtmečius ar šimtmečius sąvartynuose arba patenka į atmosferą kitaip, kai yra sudeginamos“, – apie visus metus didžiuosiuose Lietuvos miestuose vykdomą lauko reklamos socialinę kampaniją kalbėjo VšĮ „Gamtos ateitis“ Viešinimo ir marketingo vadovė Diana Ramanauskaitė. – „Kiekviena visuomenei primenama frazė, vizualinė ar audio žinutė apie aplinkosaugos problemas – tai tam tikra emocija apie tai, kad kiekvienas mūsų esame gamtos prašomi suvokti, jog tik nuo mūsų pačių priklauso, kokioje aplinkose gyvensime toliau ir ką paliksime ateinančioms kartoms. O nuolatinis kartojimas – tai pats efektyviausias būdas įsiminti tai, kas svarbu mums visiems ir kiekvienam“.

…kur ir kada bebūtum – mieste ar prie jūros, miške ar parke, vasarą ar žiemą – nepalikim juose šiukšlių pėdsako. Prisimink ir primink kitiems, kad „Turime tik vieną žemę – neterškime, rūšiuokime. Gamtos ateitis – mūsų rankose“…