MUST BEE – tai daugiau nei parduotuvė. Tai šeimos vertybėmis grįsta gyvenimo būdo platforma, gimusi iš asmeninio poreikio – motinystės atostogų metu ieškant kokybiškų ir saugių produktų savo vaikams. Nuo pirmųjų atrastų prekių Pietų Korėjoje iki išplėtoto plataus asortimento – šiandien MUST BEE siūlo kruopščiai atrinktus gaminius visai šeimai: nuo vaikų iki suaugusiųjų, nuo virtuvės iki kosmetikos.

Tvarumas čia – ne mada, o nuoseklus pasirinkimas. MUST BEE dirba tik su tiekėjais, turinčiais gerosios praktikos ir tvarumo sertifikatus, ir aktyviai skatina klientus rinktis ilgaamžius produktus: metalines gertuves, tvirtas maisto dėžutes, kasdienybę palengvinančius daiktus, kurie nepavirsta atliekomis po kelių naudojimų.

Kaip „Gamtos ateitis“ klientė, MUST BEE atsakingai žiūri ir į pakuočių tvarkymą. Vienkartinis pakavimas čia – retenybė. Gauta pakuotė iš tiekėjo tampa siuntimo dėže klientui, pernaudojama 2–3 kartus. Visas procesas vyksta su aiškia žinute – net ir lipdukai pažymi, kad „ši dėžutė saugo gamtą, nes naudojama antrą kartą“.

„Atsakomybė prasideda nuo klausimo – ką naudoji ir kodėl. Skatiname klientus apgalvoti ne tik ką perka, bet ir kaip tai supakuota“, – sako Radvilė Vainauskė, MUST BEE komercijos direktorė.

MUST BEE pavyzdys rodo, kad net sparčiai augant galima išlaikyti pusiausvyrą tarp verslo, šeimos poreikių ir tvarumo.

  • Daugiau apie „Must Bee“ – www.mustbee.eu
  • Dar daugiau tvarumą puoselėjančių verslų istorijų – „Švarūs miestai“ ir „Gamtos ateitis“ reportažuose.