„Tvarumas mums dažnai padeda atidaryti duris. Kai pasakai, kad turi tvarų, įdomų produktą, užsakovai tave įsileidžia, išklauso. Net jei galiausiai pasirenkama įprasta gamyba ar įprasta kolekcija, būtent tvarus sprendimas vis dažniau sudomina ir padeda atkreipti dėmesį į mus“, – sako J. Šumskienė.
Beveik 2 mln. batų porų per metus Vilniuje pagaminanti įmonė, didžiąją dalį gaminių eksportuoja į Europos šalis ar kitus žemynus. Užsienyje „Palūtis“ prisistato ir nauju „Swampok” prekės ženklu. Tarp užsakovų – tiek prabangūs mados prekių ženklai, tiek ir prekybos ar specializuotos įmonės, pavyzdžiui, statybų verslas.
Visą straipsnį apie mūsų klientus – „Ateities pakuotės klubo“, šiuo metu vienijančio 45 Lietuvos įmones ir skatinančio Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti ekologiškesnes pakuotes, dalytis gerosiomis praktikomis šioje srityje ir stiprinti ekologinių iniciatyvų sklaidą Lietuvos versle ir visuomenėje – narius skaitykite „Verslo žiniose”.